Zachowanie w przypadku niemożliwości odbioru paczki

Czasami zdarza się, że kiedy zamawiamy paczkę z Internetu, załóżmy, że ze sklepu internetowego i oczekujemy na nią zdarza się coś niespodziewanego i nie możemy jej odebrać.

Jeśli zamawiamy Pocztą Polską to nie ma problemu, bo zazwyczaj pozostawiane jest dla nas po prostu awizo i możemy odebrać list czy przesyłkę na poczcie. Zazwyczaj mamy na to tydzień albo i więcej, ale wiadomym jest że lepiej zrobić to wcześniej niż za późno. Inaczej przesyłka trafi powrotem do nadawcy. Jeśli chodzi o kuriera sprawa wygląda inaczej – zazwyczaj przyjeżdża on kolejnego dnia, ma określoną ilość prób. Co w przypadku kiedy wybieramy paczkomaty? W takiej sytuacji właściwie nie trzeba się przejmować z dwóch powodów.

Po pierwsze, jeśli chodzi o odbiór paczki to mamy na to przecież pewną ilość czasu – w ciągu konkretnego dnia możemy odebrać ją o takiej godzinie o jakiej chcemy. Co jednak jeśli stało się coś niespodziewanego i koniecznie musimy wyjechać a paczki nie da się odebrać? Mamy możliwość przedłużenia jej obioru o 24 godziny a to już naprawdę całkiem sporo.

W nagłych sytuacjach jest to naprawdę przydatna opcja, ale jak tego dokonać? Najlepiej jest przeczytać takie informacje na stronie internetowej firmy jaką wybraliśmy do tego rodzaju usługi. Powinna ona umieścić na stronie dokładne informacje – paczkomaty.pl to idealny przykład. Firmy oferujące taki rodzaj dostawy paczek bardzo dobrze wiedzą, że w życiu zdarzają się trudne sytuacje dlatego też wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów – w końcu zwracanie paczki to wyłącznie dodatkowe i niepotrzebne koszty dlatego właśnie, przynajmniej między innymi oferowana jest nam taka możliwość.

Źródło: paczkomaty.pl